Politica de retur

      1. In cazul in care piesele sunt neconforme cu specificatiile date, cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alte piese sau rambursarea contravalorii acesteia.Daca vina este a cumparatorului, costurile cu transportul vor fi suportate de acesta.

      2. Daca piesele au fost livrate gresit de vanzator (a fost livrat alt produs sau in alta cantitate), trebuie sa semnalati incidentul in 24 ore de la primire pentru solutionarea problemei. In cazul in care greseala este din partea vanzatorului, costurile cu transportul vor fi suportate de vanzator.

      3. Termenul de garantie pentru motoare si cutii de viteze este de 90 zile, iar pentru restul pieselor este de 30 zile. Daca in acest interval, piesele se dovedesc nefunctionale, cumparatorulĀ poate reclama acest lucru si solicita returnarea piesei in acest interval de timp, in vederea inlocuirii cu o piesa noua. In conditiile in care piesa nu mai este pe stoc, acesta poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii. Daca piesa se dovedeste a fi defecta, contravaloarea transportului retur va fi suportata de catre vanzator.

      4. Dreptul de retur se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile. Acesta se poate face doar de persoanele fizice si doar de persoanele care au comandat prin curier. Cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul de acest lucru prin email la adresa cupolaspeed@yahoo.com sau la numerele de telefon afisate pe site. Cheltuielile cu transportul vor fi suportate de cumparator, iar rambursarea contravalorii piesei se va face prin urmatoarele metode:

      - pentru comenzile platite ramburs suma va fi returnata intr-un cont bancar furnizat de dumneavoastra, in decurs de maxim 14 zile de la primirea returului.

      - pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 3-30 de zile de la acceptarea returului.

      Returul se poate solicita in urmatoarele situatii:

      - piesele au fost livrate gresit de vanzator;

      - piesele sunt neconforme cu specificatiile date;

      - piesele se dovedesc defecte in termenul garantiei.

      Pentru a returna un produs, cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul prin email sau la unul din numerele de telefon afisate pe site.

      Ca returul sa fie acceptat, trebuie indeplinite urmatoarele conditii:

      - piesele trebuie returnate in conditiile in care au fost primite, fara urme de montaj si cu semnele de identificare intacte;

      - in ambajalul original in care au fost trimise si ambalate corespunzator;

      - insotite de urmatoarele documente: factura de achizitie, nota de constatare emisa de un service autorizat RAR care sa descrie detaliat defectiunea, dovada montarii piesei intr-un service autorizat RAR;

      Returul va fi refuzat daca:

      - piesa a fost trimisa fara o notificare prealabila;

      - daca coletul contine plata ramburs ( suma va fi returnata prin virament bancar sau pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in functie de metoda de plata );

      - produsul a fost deteriorat in urma transportului de retur;

      Piesele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat pe adresa str. Aurel Vlaicu FN cod postal 720091 , Suceava.