Garantie

      Garantia acordata de SC Cupola speed SRL pentru piesele second hand este de:

      - 90 zile pentru motoare si cutii de viteze;

      - 30 zile pentru restul pieselor.

      1. In cazul in care piesa a fost trimisa gresit, din vina vanzatorului, aceasta va fi schimbata fara costuri de transport.

      2. Daca piesa se dovedeste a fi defecta si vanzatorul detine alta in stoc, aceasta va fi inlocuita.Doar in cazul in care piesa nu mai este pe stoc, se va returna contravaloarea piesei.

      Piesele care in perioada de garantie prezinta defecte de functionare vor fi inlocuite cu altele cu conditia ca acestea sa fie returnate in intervalul de garantie si montate doar in service autorizat RAR.

      Garantia nu este valabila in urmatoarele conditii:

      - piesa nu a fost montata intr-un service autorizat RAR;

      - piesa prezinta urme de zgarieturi, lovituri, deformari;

      - piesa s-a defectat in urma unui montaj incorect sau impreuna cu piese conexe uzate,defecte sau modificate;

      - piesa a fost utilizata pentru o alta aplicatie decat cea indicata de producator;

      - piesa s-a uzat sau deteriorat ca urmare a suprasolicitarii,intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului;

      - clientul a comandat in mod gresit piesa sau a furnizat date de identificare gresite;

      - clientul nu solicita garantia in termenul mentionat;

      - nu se accepta retur la piesele care au fost comandate gresit;

      Nu se accepta retur daca piesa prezinta sigiliile sterse sau distruse.

      Nu se accepta retur daca piesa a fost dezasamblata sau are lipsuri.

      Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre piesele comandate si factura se accepta daca au fost sesizate in maxim 2 zile de la livrare.

      Garantia nu acopera costurile de manopera sau materialele necesare pentru demontarea si remontarea pieselor sau orice alte costuri.Orice alte obligatii ca pierderi indirecte sunt excluse.

      Ca garantia sa fie valabila, piesele trebuie trimise cu urmatoarele documente:

      - factura de achizitie;

      - dovada montarii piesei intr-un service autorizat RAR;

      - nota de constatare emisa de service , in care sa descrie detaliat defectiunea.